Megbízhatóság

Közvetlen forgalmazói GARANCIAKEZELÉS

Az iSMOD termékekre a vásárlást követően 360 nap GARANCIÁT biztosítunk, amelyet a vásárlás során kapott bizonylattal tud igazolni.

Mielőtt garanciális problémára gyanakodnál, kérlek nézd meg a hibamegoldási táblázatot

 

  • Ellenőrizze, hogy van e elég teljesítmény
  • Töltse fel a töltőállomást, amíg elegendő kapacitás van benne
  • Ellenőrizze, hogy nem e volt túl sokáig használva Amennyiben az akkumulátor alacsony tölöttséget jelez, töltse fel.
  • Ellenőrizze, hogy nincs e meghibásodva a kapcsoló Küldje el javításra a forgalmazóhoz (www.mysmok.hu)
  • Ellenőrizze, hogy nincs e meghibásodva a kijelző 

A töltőállomás nem töltődik Küldje el javításra a forgalmazóhoz (www.mysmok.hu)

Ellenőrizze, hogy a tartó töltődik. Egyszerre SOHA ne töltse a töltőállomást és a tartót.
Ellenőrizze, hogy nincs e eltörve a töltő csatlakozó. Küldje el javításra a forgalmazóhoz.

  • Ellenőrizze, hogy a piros lámpa villog e ha a kapcsoplógombot benyomva tartja és kikapcsol e amikor elengedi azt. Alacsony töltöttséget jelez, töltse fel az eszközt.
  • Előzze meg a készülék túlmelegedését. Várjon 3-5 percet, míg a készülék hőmérséklete normalizálódik.
  • Ellenőrizze, hogy nincs e meghibásodva a fűtőlap. Küldje el javításra a forgalmazóhoz.
  • Amennyiben szennyeződét lát, tisztítsa meg a készüléket a tisztító kefével, illetve alkoholos pálcikával. Amennyiben a hiba ezek után is fenn áll, kérjük küldje el a készüléket a forgalmazóhoz.

Garanciakezelés folyamta

  1. Töltsd ki a panaszbejelentő űrlapot.
  2. Küldje el a készüléket a forgalmazónak gyári dobozában és a vásárlást igazoló blokkalBlue East Hungary Kft 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 14. 
  3. Kollégánk a vizsgálat után értesíti önt a megadott elérhetőségeken, a szerviz eredményéről.

Tapasztalataink szerint a legtöbb esetben a nem rendszeres tisztítás okozza a hevítő készülékek meghibásodását. Rengeteg készüléket kapunk vastag fekete korom, és elégett HEETS lerakódással, amely legtöbb esetben a készülék végét jelenti, és ez a fajta elhanyagolás egyenlő a NEM RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLATTAL, amelyre nem vonatkozik a 360 napos garancia.

Megoldás: Minden hevítő készüléknél 4-5 szál HEETS elszívása után legalább a tisztító kefével át kell dörzsölni a hevítő kamrát, és pengét, 10 szálanként pedig egy teljes nagytakarítást kell elvégezni (hevítő pengét, tüskét lekaparni, alkoholos tisztítóval áttörölni, kefével eltávolítani a megégett HEETS darabokat).

Amennyiben te a fenti tisztítást rendszeresen elvégezted, és a készüléked hibája NEM a fent leírtakból adódik, kérlek küldd el a készüléked a dobozával, és a vásárlást igazoló blokkal együtt az alábbi címre, hogy a szervizelést és az esetleges cserét el tudjuk végezni. 

Blue East Hungary Kft 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 14.

Garancia feltételei

  • A 360 nap GARANCIA az iSMOD készülékekre, rendeltetésszerű használat esetén vehető igénybe.
  • Az iSMOD hevítő készülékek cseréjére kizárólag javíthatatlan meghibásodás esetén, amely rendeltetésszerű használat során következett be, vagy a készülék gyártási hibája esetén érvényesíthető.
  • ISmod I. Plus készülék esetében a hevítő penge törése nem tartozik a gyártói garancia alá.
  • Az iSMOD hevítő készülék szervizelésére, javítására kizárólag a forgalmazó Blue East Hungary Kft jogosult, aki a garanciaidő alatt, a vásárlást igazoló bizonylat ellenében díjmentesen végzi a javítást.

* Pénzvisszafizetési lehetőség NINCS. Higiéniai és fogyasztóvédelmi meggondolásból a forgalmazó, Blue East Hungary Kft NEM téríti vissza az iSMOD hevítő készülékek árát abban az esetben, ha a vásárló meggondolja magát a vásárlás után, és visszaviszi a készüléket az üzletbe. Mivel nem ismert, hogy a vásárló hogyan használta a készüléket, okozott-e bármilyen sérülést, ezért a pénzvisszafizetés NEM lehetséges. Hidd el, te sem szeretnél használt készüléket szívni. Köszönjük a megértésedet.

„A hatályos jogszabályok szerint, olyan esetekben, amikor egy adott terméknek nincsen hiányossága és rendeltetésszerűen működik, akkor a kereskedőnek nem kötelessége visszafizetni a termék árát csak azért, mert a vevő meggondolta magát, nem tetszik a termék színe vagy nem jó a mérete.”

Forrás: fogyasztovedelem.kormany.hu36036036

Garanciális bejelentés

* a mezők kitöltése kötelező

vélemények

Ezt mondták a MY SMOKRÓL

Az iSMOD I-et használom, és tetszik, hogy nem kell folyamatosan töltögetni. 6-8 szálat simán elszívok egy feltöltéssel.
Madai Enikő
A legnagyobb meglepetés, hogy nincs füst, és a vele járó kellemetlen szag, így akár a lakásban is használhatom.
Csörgő István
Próbáltam az e-cigit is, de az iSMOD sokkal inkább hasonlít a cigarettázás élményéhez. Nekem bevált!
Kiss Tamás
Megbízhatóság

GYAKORI KÉRDÉSEK ISMODRÓL!

Social Media
kérdezz!

Maradjunk kapcsolatban!

Bármilyen kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken!