Az iSMOD termékekre a vásárlást követően 360 nap GARANCIÁT biztosítunk, amelyet a vásárlás során kapott bizonylattal tud igazolni.
A töltőállomás nem töltődik Küldje el javításra a forgalmazóhoz (www.mysmok.hu)
Ellenőrizze, hogy a tartó töltődik. Egyszerre SOHA ne töltse a töltőállomást és a tartót.
Ellenőrizze, hogy nincs e eltörve a töltő csatlakozó. Küldje el javításra a forgalmazóhoz.
Tapasztalataink szerint a legtöbb esetben a nem rendszeres tisztítás okozza a hevítő készülékek meghibásodását. Rengeteg készüléket kapunk vastag fekete korom, és elégett HEETS lerakódással, amely legtöbb esetben a készülék végét jelenti, és ez a fajta elhanyagolás egyenlő a NEM RENDELTETÉSSZERŰ HASZNÁLATTAL, amelyre nem vonatkozik a 360 napos garancia.
Megoldás: Minden hevítő készüléknél 4-5 szál HEETS elszívása után legalább a tisztító kefével át kell dörzsölni a hevítő kamrát, és pengét, 10 szálanként pedig egy teljes nagytakarítást kell elvégezni (hevítő pengét, tüskét lekaparni, alkoholos tisztítóval áttörölni, kefével eltávolítani a megégett HEETS darabokat).
Amennyiben te a fenti tisztítást rendszeresen elvégezted, és a készüléked hibája NEM a fent leírtakból adódik, kérlek küldd el a készüléked a dobozával, és a vásárlást igazoló blokkal együtt az alábbi címre, hogy a szervizelést és az esetleges cserét el tudjuk végezni.
Blue East Hungary Kft 4002 Debrecen, Balmazújvárosi út 14.
* Pénzvisszafizetési lehetőség NINCS. Higiéniai és fogyasztóvédelmi meggondolásból a forgalmazó, Blue East Hungary Kft NEM téríti vissza az iSMOD hevítő készülékek árát abban az esetben, ha a vásárló meggondolja magát a vásárlás után, és visszaviszi a készüléket az üzletbe. Mivel nem ismert, hogy a vásárló hogyan használta a készüléket, okozott-e bármilyen sérülést, ezért a pénzvisszafizetés NEM lehetséges. Hidd el, te sem szeretnél használt készüléket szívni. Köszönjük a megértésedet.
„A hatályos jogszabályok szerint, olyan esetekben, amikor egy adott terméknek nincsen hiányossága és rendeltetésszerűen működik, akkor a kereskedőnek nem kötelessége visszafizetni a termék árát csak azért, mert a vevő meggondolta magát, nem tetszik a termék színe vagy nem jó a mérete.”
Forrás: fogyasztovedelem.kormany.hu36036036
* a mezők kitöltése kötelező